Katalog » Regulamin Moje konto     
Kategorie
Motocykle typu cross
Części Zamienne
Silniki
Odzież Motocross i Turystyczna
Zabezpieczenia, Blokady, Alarmy
RELACJE Z WYSTAW MOTOCYKLI
Wyszukiwanie
Wyraz(y):
Przedział cenowy:
do
Kategoria:
Wyszukiwanie zaawansowane
Informacje
DIABOLINI CUP 2010
O nas
Kontakt
Regulamin
Transport zakupionych produktów.
Pomoc-FAQ
Dealerzy
Serwis
Pliki do pobrania
Test motocykli Diabolini 250cc
Prezentacja kasków MAXX HELMETS
Sponsoring ZEM RACING TEAM
Zdjęcia z zawodów Cross i Pitbike
Zdjęcia z jazdy Pit Bike Diabolini
Prasa o Nas
VIDEO
WYPRAWA DIABOLINI DO RUMUNII
Nasi zawodnicy
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Biuletyn
Uwaga Zarejestrowani klienci mogą zarządzać swoimi subskrypcjami tutaj: Twoje konto:

E-mail:

Nazwa:

Język
Polski
Waluty
Kontakt
e-mailinfo@diabolini.pl; serwis@diabolini.pl
GSM+48 514 896 514
Aktualności
NOWA DOSTAWA CZĘŚCI I MOTOCYKLII DIABOLINI!
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 24 Gości
 online.
Regulamin
Regulamin zakupów

Sklep internetowy Diabolini.com, dostępny pod adresem www.diabolini.com, prowadzony jest przez Global Services., z siedzibą w Stróża ul. Gajowa 8, 95-020 Andrespol. NIP 725-187-77-44

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy Diabolini.com prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko przez strony http://www.diabolini.com
 
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Diabolini.com są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Diabolini.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. 

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT lub paragon fiskalny. 
 
5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej lub wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6. Możliwe są następujące formy płatności: 
- Za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru. 
- Przelewem. Numer konta i dane bankowe znajduja się w zakładce "kontakt". Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, paczka jest pakowana i wysyłana.
- Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy on poniedziałku do Piątku w godzinach 10-16.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

7. Czas realizacji zamówienia zależny jest od daty zaksięgowania wpłaty za towar ( w przypadku przelewu bankowego) i wynosi do 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty. W przypadku zamówienia za pobraniem termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Przesyłki dostarczane są firmą kurierską lub pocztą Polską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Diabolini.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy kurierskie lub poczty polskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

8. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W przypadku stwierdzenia wad produktu należy niezwłocznie powiadomić sklep Diabolini.com , a następnie odesłać wadliwy produkt. Towar posiadający gwarancję serwisu Diabolini.com należy wysłać na koszt Diabolini.com firmą kurierską (Motocykle) lub Pocztą Polska (części i akcesoria) na adres: Global Services , ul. Gajowa 8, 95-020 Stróża-tylko po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu przez pracownika Global Services. Reklamacji i wymianie nie podlegają części i elementy które się zużywają, tj.: elementy gumowe, łączniki, stabilizatory, tuleje, opony, łańcuchy, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, elementy plastikowe, linki sprzęgła i przyspieszenia, klamki, manetki, siodełka, osłony i owiewki, świece zapłonowe, filtry, amortyzatory i wahacze itp. Gwarancja na motocykle Cross wynosi 6 miesięcy, na motocykle Enduro i Skutery 12 miesięcy lub 2000km(w zależności co nastapi pierwsze), na akcesoria (kaski, ochraniacze, itp.) 12 miesięcy. Podstawą każdej reklamacji jest posiadanie przez kupującego dowodu zakupu (paragonu lub FV).

9. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
 
10. W przypadku niezgodności towaru z umową,  reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności, dowodem zakupu, książka gwarancyjną oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym z pracownikiem Firmy Global Services, na adres Global Services, ul. Gajowa 8, Stróża , 95-020 Andrespol.

11. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
 
12. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 30 dni. Jeżeli w ciągu 30 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.
 
13. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nie noszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 7 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
 
14. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru w ramach gwarancji lub w wyniku niezgodności z umową, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

15. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny  w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone i nieużywane. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru . W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu należy skontaktować się z pracownikiem sklepu, a następnie po uzgodnieniu terminu wysyłki towar prosimy wysłać na adres:Global Services , ul. Gajowa 8, 95-020 Stróża. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć: dowód zakupu, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca bądz korekta paragonu. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej lub paragonu, a po otrzymaniu jej, w ciągu 10 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

16. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

17. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu DIabolini.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

18. Zespół sklepu Diabolini.com dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Możliwe są błędy w sprawach opisu technicznego, stanu ilościowego, palety kolorów i ceny produktów i zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od umowy w wyniku odkrycia zaistniałego błędu. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

19. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Diabolini.com. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Powrót
  25 kwiecień 2018     5823823 wywołań od 25 marzec 2008  
Powered by 2007 oscGold

Copyright © diabolini.pl, Realizacja 2008 T.P. na zlecenie Global Services